سلامت پوست و مو

تفاوت کرم سیکالفیت و کرم سیکالفیت پلاس؟

تفاوت سیکالفیت و سیکالفیت پلاس

مقدمه:
کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون یک محصول همه کاره و مورد علاقه بسیاری از مادران و علاقه مندان به زیبایی است. محبوبیت و فروش بالای این محصول تنها جنبه تجاری ندارد بلکه کاری وجود ندارد که ترمیم کننده اون نتواند انجام دهد. اگزما، زخم، بخیه، بثورات پوشک؛ همه و همه با این کرم ترمیم کننده Cicalfate برطرف می شود. سیکالفیت مملو از ترکیبات قدرتمندی است که از نظر بالینی ثابت شده است که پوست را ترمیم می کند و روند بهبودی را سرعت می بخشد. ممکن است در گذشته از سیکالفیت استفاده کرده باشید و اکنون به سیکالفیت پلاس برخورده باشید. آیا این دو با هم فرق دارند؟ تفاوت کرم سیکالفیت و کرم سیکالفیت پلاس اون چیست؟

کرم سیکالفیت اون چیست؟

پرفروش ترین کرم ترمیم کننده پوست در جهان محصولی نیست جز Avene Cicalfate؛ یک کرم با فرمولاسیون پیشرفته که به تسکین و ترمیم پوست های آسیب دیده، خشک، ترک خورده کمک می کند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت به تسریع روند بهبودی و جلوگیری از ایجاد اسکار کمک می کند. فرمول ترمیم کننده آن از نظر بالینی ثابت شده است که روند بهبودی پوست را تسریع می کند و در عین حال از پوست آسیب دیده محافظت می کند. این کرم به بازیابی سد پوستی آسیب دیده کمک می کند و در عین حال باعث بهبودی پوست می شود و به کاهش ظاهر جای زخم کمک می کند.

ترکیبات کرم سیکالفیت پلاس

همان طور که گفته شد این کرم به دلیل فرمولاسیون منحصر بفردی که دارد تقریبا در دنیا رقیبی ندارد. برخی از کلیدی ترین ترکیبات کرم سیکالفیت را در این بخش مشاهده می کنید.

– C+ Restore: انحصاری شرکت اون و یک ماده پست بیوتیک (postbiotic) است که در ترمیم و حفظ سد پوستی نقش دارد.

– سوکرالفیت به ترمیم و محافظت از پوست آسیب دیده کمک می کند و ضایعه را از عوامل محیطی خارجی جدا می کند. همچنین ترمیم اپیدرم را تسهیل می کند.

-کمپلکس سولفات زینک مس، محیطی سالم برای پوست را برای بازیابی بهینه ایجاد می کند. همچنین به دلیل خاصیت ضد باکتریایی خطر تکثیر باکتری ها را به حداقل می رساند.

-آب چشمه حرارتی Avène پوست را تسکین، نرم و آرام می کند.

مزایای کرم سیکالفیت

کرم سیکالفیت پلاس به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد شناخته شده است. در این قسمت به برخی از این مزایا اشاره می کنیم.

  • ترمیم و بهبود پوست
  • تسریع بهبودی پوست
  • کاهش ظاهر جای زخم
  • جلوگیری از اسکار
  • کاهش عفونت
  • تسکین دهنده التهابات پوستی

ویژگی های کلیدی کرم سیکالفیت

  • مناسب برای انواع پوست
  • مناسب برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان
  • قابل استفاده برای جای بخیه، سوختگی، بثورات پوشک، پینه، بریدگی و خراش ها
  • فرمول بدون گلوتن و پارابن
  • قابل استفاده برای بدن، صورت و لب
  • بافت غنی، انسدادی و محافظ
  • فرمول آب در روغن
  • ضد حساسیت و غیر کومدون زا
  • بدون بو

کرم سیکالفیت برای چه پوست هایی مناسب است؟

کرم ترمیم کننده سیکالفیت به طور خاص برای تحریکات خشک در بزرگسالان، کودکان و نوزادان تولید شده است. می توان آن را روی پوست یا زخم ها اعمال کرد. اگر سؤالی دارید، ابتدا با پزشک مشورت کنید و درصورتیکه به متخصص پوست دسترسی ندارید با مشاوران پوست لوماسیس تماس بگیرید.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون برای انواع پوست ها ✔معمولی ✔چرب ✔مختلط ✔خشک ✔حساس ✔آسیب دیده ✔تحریک شده مناسب است.

آزمایشات بالینی کرم سیکالفیت اون

این محصول توسط 401 کودک مبتلا به ضایعات پوستی خوش خیم، روزی 2 بار به مدت 15 روز آزمایش شده است.

اثربخشی کرم ترمیم کننده سیکلفیت در 85 درصد موارد مثبت مشاهده شده است.

بهبود قابل توجه و بسیار رضایت بخش در ضایعات پوستی در 89 درصد موارد مشاهده شده است.

متخصصین پوست در 80 درصد موارد تحمل کلی محصول را بسیار عالی مشاهده کردند

دستورالعمل استفاده از سیکالفیت اون

2 بار در روز بر روی ناحیه آسیب دیده یا طبق دستور پزشک استفاده کنید.

کرم سیکالفیت برای فصل پائیز

این پماد یکی از بهترین محصولات برای تسکین خشکی و خارش ناشی از اگزما می باشد. تغییرات فصلی در برخی افراد به شکل اگزما ظاهر می شود، طبق نظرات مصرف کنندگان آن این کرم به کاهش چشمگیر علائم کمک می کند.

معرفی برند فرانسوی اون (Avene)

محصولات مراقبت از پوست از قدرت شفابخش آب چشمه‌های حرارتی بهره می‌برند که دارای ترکیب منحصربه‌فردی است که آن را برای پوست‌های حساس و همچنین بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما ایده‌آل می‌کند. Avene مجموعه کاملی از محصولات از پاک کننده ها گرفته تا ضد آفتاب را ارائه می دهد که برای تسکین، آبرسانی و محافظت از پوست فرموله شده اند.

تفاوت کرم سیکالفیت و کرم سیکالفیت پلاس

کرم سیکالفیت اون با نام Avene Cicalfate Repairing Cream شناخته شده است اما کرم سیکالفیت پلاس به اسم Avene Cicalfate+ Restorative Protective Cream تولید و عرضه شده است. همان طور که از عنوان هر دو محصول مشخص است کرم سیکالفیت پلاس، بیشتر بر اثر محافظتی،تقویتی و نرم کنندگی پوست تمرکز کرده است و به گفته شرکت اون قدرت ترمیم کنندگی آن 30 درصد بیشتر از نمونه قبلی است. حال آنکه کرم سیکالفیت، ترمیم کننده حرفه ای پوست است.

در کرم سیکالفیت اون «سوکرالیفت» ماده اصلی ترمیم کننده است و در کرم سیکالفیت پلاس از ماده فعال

C-RESTORE نام برده شده که یک ماده تقویت کننده پوست و تولید اختصاصی شرکت اون است.

سیکالفیت پلاس در دو حجم 40ml و 100ml تولید شده که در ایران حجم 40ml دردسترس و پرفروش تر است. سیکالفیت معمولی در حجم 15ml و 30ml عرضه شده است.

سخن پایانی
برای جمع بندی فرق سیکالفیت و سیکالفیت پلاس باید بگوییم که سیکالفیت معمولی دیگر توسط شرکت اون تولید نمی شود و مدل سیکالفیت پلاس جایگزین آن شده که ترکیبات بیشتر و قوی تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *