سلامت پوست و مو

قرص فیتو یا هیرتامین؟

قرص فیتو یا هیرتامین

آنچه در این مقاله می خوانید:
ریزش مو در خانم ها و آقایان با پیامدهای فردی و اجتماعی رو به رو است که درمان فوری آن را ضروری می نماید. برای کنترل ریزش مو و هم چنین تقویت موها اکثر افراد به دنبال مکمل های غذایی هستند. در این بین قرص فیتو و هیرتامین دو کپسول تقویت کننده مو می باشند که هر دو با بازخوردهای مثبتی مواجه شده اند. در این مقاله از مجله لوماسیس قصد داریم به بررسی هر کدام از این مکمل ها بپردازیم تا شما با خیال راحت مکمل مناسب خود را انتخاب کنید. (برای مشاهده قیمت هیرتامین روی لینک کلیک کنید)

قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو فارنر(Phytophanere) فرانسوی با ترکیبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی برای تقویت موهای آسیب دیده و شکننده و تقویت مجدد آن‌ها، برای افرادی مناسب است که موهای نازک یا ضعیفی دارند. قرص فیتو به مکمل دو در یک معروف است. یعنی هم برای درمان موها و هم درمان ناخن های شکننده و ضعیف معجزه می کند.

مکمل تقویت مو فیتو ترکیبی از ویتامین های B2، B5، B6، B8، C و E و همچنین اسیدهای چرب ضروری است که از منابع گیاهی و طبیعی گرفته شده و برای تقویت و سالم ماندن موها موثر است.

اگر رشد موهای شما به دلیل سایش یا عوامل محیطی متوقف شده است؛ همانند (استفاده از شامپوها ومحصولات مراقبت از مو، ابزارهای حرارتی، آب و هوا، برخورد موها با بالشت و یا گیر کردن به گردنبند و گوشواره و یا هر دلیل مکانیکی و شیمیایی دیگر)، این مکمل فرانسوی ترمیم کننده را امتحان کنید.

قرص مو فیتو مملو از ویتامین E و امگا 3 و 6 است که به محافظت از موهای شکننده و افزایش چرخه زندگی آنها در این فرآیند کمک می کند. فیتو توصیه می‌کند که این مکمل را در دو فصل بهار و پاییز که ظاهراً رشد مو به دلیل تغییرات فصلی کند می‌شود، مصرف کنید. همچنین این مکمل گزینه‌ی خوبی برای کسانی است که به مولتی ویتامین ها علاقه دارند.

ترکیبات قرص فیتو

قرص فیتو (Phytophanere) یک مکمل غذایی است که با ترکیبات فعال برای مو و ناخن فرموله شده است و باعث تقویت و تحریک رشد مو و ناخن می شود. در این بخش با برجسته ترین ترکیبات مکمل فیتو آشنا می شویم.

ویتامین B6 به سنتز طبیعی سیستئین (یکی از اجزای کراتین) کمک می کند

بیوتین (ویتامین B8) و زینک به محافظت از موهای طبیعی کمک می کنند. زینک همچنین در استحکام ناخن های طبیعی تاثیر دارد.

ریبوفلاوین ها که به عنوان ویتامین B2 نیز شناخته می شوند برای افزایش رشد موها مفید است.

ویتامین E سلول ها را از استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

ویتامین C خستگی سلولی را کاهش می دهد.

روغن آفتابگردان، خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی آن از پوست سر و مو محافظت می کند. اسید لینولئیک موجود در روغن آفتابگردان می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند. همچنین مو را مرطوب می کند و کیفیت مو را بهبود می بخشد.

روغن هویج، به رشد سریع تر مو کمک می کند. افرادی که می خواهند موهای خود را بلند نگه دارند و از موخوره شدن انتهای مو جلوگیری کنند، این محصول کمکشان می کند. همچنین گفته می شود که خاصیت نرم کنندگی روغن هویج، بافت مو را بهبود می بخشد و موها را براق تر، صاف تر و نرم تر می کند.

عصاره رزماری، فیتونوترینت‌های موجود در رزماری  با تقویت سلامت پوست سر و گردش خون به رشد مو کمک می کند. علاوه بر این، به رفع خشکی پوست سر کمک می کند و از خارش سر جلوگیری می کند.

عصاره آسرولا سرشار از آنتی اکسیدان است. سایر ترکیبات فنلی (مواد گیاهی) به جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند و به رشد مو در این فرآیند کمک می کند.

روغن گل گاوزبان موجود در ترکیبات قرص فیتو درخشندگی از دست رفته موهای خشک، شکننده و کدر را باز می گرداند. همچنین برای تقویت رشد مو و مبارزه با ریزش مو و تقویت ناخن های شکننده بسیار موثر است.

روغن سبوس برنج، خشکی، آسیب و شکنندگی مو را ترمیم کرده و به رطوبت و نرمی مو کمک می کند. عصاره سبوس برنج موجود در مکمل تقویت مو فیتو رشد موها را تسهیل می کند و از سفیدی زودرس موها جلوگیری می کند.

مقدار توصیه شده

برای تکمیل رژیم غذایی روزانه خود دو کپسول ترجیحاً صبح با یک لیوان آب مصرف کنید. از دوز روزانه توصیه شده نباید بیشتر شود.

محتوای بسته شامل 120 کپسول و مناسب برای دوره استفاده دو ماهه است.

قرص هیرتامین چیست؟

کپسول هیرتامین (HAIRtamin) تولید آمریکا و یکی از معروف ترین مکمل های تغذیه کننده موی است که با ترکیبات گیاهی مطالعه شده بالینی فرموله شده است. هیرتامین به تقویت موهای سالم تر، بلند تر و پرپشت تر از داخل کمک کند. ترکیب اختصاصی هیرتامین از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان ضروری دوست‌دار مو به‌علاوه یک مجموعه فوق‌العاده آنتی‌اکسیدان قوی می‌تواند به رشد موهای فعلی کمک کند و قدرت فولیکول‌ها را برای رویش موهایی سالم‌تر و زیباتر افزایش دهد.

خرید هیرتامین اصل آمریکایی

ترکیبات هیرتامین

فرمول پیشرفته (Advanced Formula) محبوب ترین محصول هیرتامین است؛ همان قوطی قرمز رنگ که کپسول هایی به رنگ زرد دارد. این برند ادعا می کند که این مکمل باعث افزایش رشد و ضخامت موها و هم چنین تقویت آنها می شود.

بسیاری از مواد تشکیل دهنده این فرمولاسیون، ویتامین ها یا مواد معدنی هستند. 13 ویتامین و مواد معدنی در این فرمولاسیون وجود دارد که باعث می شود برچسب Supplement Facts برای این محصول بیشتر شبیه یک مولتی ویتامین باشد تا مکمل اختصاصی برای تقویت مو.

همانطور که در مقاله مروری Virectin خود به آن اشاره کردیم، ما معتقد نیستیم که تحقیقات پزشکی کافی برای حمایت از مصرف ترکیبی تصادفی از ویتامین ها و مواد معدنی برای حمایت از هر نتیجه سلامتی وجود داشته باشد. برخی

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که کمبود ویتامین‌ها و یا مواد معدنی دارند به احتمال قوی از مصرف مکمل‌های اختصاصی سود می برند. کمبود ویتامین با ریزش مو مرتبط است. یک بررسی پزشکی از ویتامین ها و مواد معدنی در ریزش مو به این نتیجه رسیده است که کمبود ریبوفلاوین، بیوتین، فولات و ویتامین B12 با ریزش مو ارتباط مستقیم دارد. هیرتامین حاوی تمام این ویتامین‌ها است، بنابراین به احتمال زیاد گزینه خوبی برای افرادی است که ریزش مو به علت کمبود ویتامین B دارند، اما ما معتقدیم در صورت ریزش مو به دلایلی غیر از ژنتیک مصرف مکمل با ویتامین‌ها یا مواد معدنی که اثبات شده است، منطقی‌تر است.

آلوئه ورا، اولین عنصر فهرست شده در ترکیب هیرتامین عصاره برگ آلوئه ورا است. آلوئه ورا حاوی ویتامین‌های A، C و E است. هر سه این ویتامین‌ها به گردش سلولی کمک می‌کنند و در نتیجه رشد سلولی سالم و موهای درخشان را افزایش می‌دهند.

ویتامین E از پوست سر و موی سالم حمایت می کند زیرا دارای اثرات آنتی اکسیدانی طبیعی است که می تواند به حفظ رشد مو کمک کند. خواص آنتی اکسیدانی این ویتامین می تواند به کاهش میزان استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد که باعث تجزیه سلول های فولیکول مو در پوست سر افراد می شود، کمک کند.

ویتامین A برای رشد سلول ها ضروری است که به نوبه خود به رشد موها کمک می کند. غدد پوست از ویتامین A برای تولید سبوم استفاده می کنند. سبوم (روغن) پوست سر را مرطوب نگه می دارد و مو را سالم نگه می دارد.

بیوتین چربی ها و پروتئین ها را برای حمایت از مو، پوست و ناخن های سالم متابولیزه می کند.

ویتامین C تولید کلاژن را تقویت می کند که جزء ضروری موهای سالم است.

ویتامین D3 به کاهش التهاب و ریزش مو کمک می کند.

زینک یک ماده معدنی ضروری است که به کاهش نازک شدن و ریزش کمک می کند.

زردچوبه با خواص ضد التهابی که دارد به کاهش ریزش مو کمک می کند و سلامت پوست سر را برای رشد بهینه بهبود می بخشد.

هیچ ماده افزودنی مضری مانند شکر یا طعم دهنده های مصنوعی در کپسول هیرتامین وجود ندارد.

مقدار توصیه شده

روزانه یک کپسول یا طبق دستور پزشک مصرف کنید. هیرتامین اصل آمریکایی در بسته های 30 عددی عرضه شده است و برای استفاده یک ماه کافی می باشد.

قرص فیتو یا هیرتامین؟

سه عنصر درخشان (پوست، مو و ناخن) در ظاهرتان را به کمک مکمل فرانسوی Phyto یکجا با هم تقویت کنید، فیتو ادعا می کند موهای پرپشت تر، ناخن های قوی تر و پوستی شفاف به ارمغان می آورد. در یک مطالعه بالینی، 90 درصد از مصرف کنندگان گفته اند که به مدت سه ماه بعد از استفاده از این محصول متوجه پرپشت تر شدن موهایشان شده‌اند و حتی برخی از کاربران رشد چشمگیر ابرو و مژه ها را حین مصرف فرمول غنی از بیوتین مکمل فیتو گزارش کرده اند.

از سوی دیگر هیرتامین با ترکیبات گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی فرموله شده است که نه فقط مکمل تقویت کننده مو بلکه برای تقویت سیستم کلی بدن هم مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *