کنترل سلامتی

فشارسنج بیورر بهتر است یا امرون

انتخاب بهترین فشارسنج

ممکن است هنگام خرید دستگاه فشارسنج با برندهای مختلفی روبرو شوید. دو برند برتر و محبوب در بازار فشارسنج بیورر و امرون است. گاه انتخاب و تصمیم اینکه فشارسنج بیورر بهتر است یا امرن کدام یک دقت بالاتری دارند، دوام و همچنین قیمت آنها می تواند معیار تصمیم گیری افرادی باشد که تمایل دارند یک دستگاه فشارسنج خانگی داشته باشند.

اهمیت خرید دستگاه فشارخون

خطراتی که فشارخون بالا دارد آن را تبدیل به یک قاتل خاموش کرده است. وضعیتی که علائم قابل توجه کمی دارد اما می تواند در بلند مدت منجر به عوارض ناخوشایند و گاه خطرناکی شود. اگر خون شما با فشار بالا به داخل بدن پمپاژ شود، می تواند باعث مشکلات بسیاری در بدن شود. احتمال حمله قلبی، آنوریسم و سایر مشکلات پزشکی حتی کاهش بینایی از جمله این موارد است.

حال سؤال اینجاست که چگونه می توان از بروز چنین مسائل جلوگیری کرد. از چه وسیله ای برای کنترل فشارخون باید استفاده کرد؟ بهترین دستگاه برای خرید چیست؟ آیا فشارسنج بیورر بهتر است یا امرون و یا سایر برندها؟

لزوم استفاده از فشارسنج خانگی

بهترین وسیله برای بهبود مشکل فشارخون استفاده از دستگاه های فشارسنج دقیق و با کیفیت است. برای مصرف دارو و یا تعیین رژیم غذایی لازم است تا فشارخون را بررسی کنید. افراد دچار فشارخون بالا و یا با نوسان زیاد علاوه بر اینکه لازم است رژیم غذایی کلی را در تمامی وعده های خود رعایت کنند باید با استفاده از دستگاه فشارسنج دررابطه با نوع غذاها و ترکیبات آن نیز تصمیم بگیرند.

حذف مواد غذایی همچون نمک و چربی و افزودن غذاهای حاوی پتاسیم، منیزیم، فیبر، سبزیجات، حبوبات،  مغزها و آجیل در کنترل و بهبود فشارخون مؤثر هستند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع دستگاه های فشارسنج دیجیتالی، کنترل و اندازه گیری مداوم فشارخون کاری آسان شده است. این نکته برای افرادی که مداوم دچار افت فشار خون و یا بالا رفتن فشار می شوند بسیار کاربردی است. کار با دستگاه فشارسنج دیجیتالی بسیار ساده است، زمان زیادی صرف نمی شود همچنین انواع برندهای فشارسنج در کیفیت های بسیار خوب و قیمت مناسب وجود دارند و به شما امکان می دهند که متناسب با نیاز خود بهترین برند فشارسنج را خریداری کرده و در منزل داشته باشید.

فشارسنج بیورر یا امرون

فشارسنج خوب چی بخرم؟

شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع تجهیزات پزشکی از جمله فشارسنج دیجیتالی کرده اند که شما می توانید با توجه به ویژگی و امتیازاتی که هرکدام از دستگاه ها در اختیار شما قرار می دهد بهترین گزینه و مناسب ترین آن را خریداری کنید.

فشارسنج ها در انواع مختلفی از جمله بازویی و مچی وجود دارد. همچنین فشارسنج های دستی یا عقربه ای در مقابل فشارسنج دیجیتالی قرار می گیرد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه با نگاه به دو برند محبوب، بیورر و امرن، بررسی می کنیم که آیا فشارسنج بیورر بهتر است یا امرون!

قیمت فشارسنج های دیجیتال خانگی عمدتا با توجه به تعداد ویژگی هایی که ارائه می دهند متفاوت هستند. پیش از تصمیم گیری برای خرید در نظر داشته باشید که چه فشارسنجی با چه ویژگی هایی نیاز دارید.

مقایسه فشارسنج امرن و بیورر

برای بررسی دقیقتر و کمک به انتخاب نوع فشارسنج امرون و برند بیورر در ادامه به معرفی ویژگی ها، مزایا، امکانات و همچنین نقاط ضعف دو برند معروف و محبوب تولید کننده فشارسنج دیجیتالی پرداخته می شود:

1- فشارسنج امرون OMRON

امرون برند ژاپنی و یکی از قدیمیترین برندهای تولید کننده انواع محصولات دیجیتالی ازجمله فشارسنج و ترازوی دیجیتال می باشد. کیفیت بالا، تشخیص دقیق، گارانتی 2ساله و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها باعث شده تا امرن به یکی از پرفروشترین برندهای دستگاه فشارسنج تبدیل شود.

تنوع طراحی فشارسنج ها و افزودن امکانات مختلف در هر مدل قدرت انتخاب و خرید مخاطبین و علاقمندان را تا حد زیادی بالا می برد. به همین خاطر بهتر است پیش از اقدام به خرید، از کارشناس، مشاور و حتی پزشک خود سوال کنید تا بهترین مدل را به شما معرفی کنند.

انواع فشارسنج های بازویی، فشارسنج مچی، فشارسنج های دیجیتالی سخنگو و فشارسنج عقربه ای در برند امرون وجود دارد. درصد خطای بسیار پایین فشارسنج دیجیتالی امرون باعث شده است که بسیاری از پزشکان و متخصصان نیز ترجیح دهند که از این دستگاه بجای فشارسنج عقربه ای استفاده کنند. به همین ترتیب برای افرادی که نمی دانند فشارسنج بیورر بهتر است یا امرون، اغلب فروشندگان Omron را پیشنهاد می دهند.

2- فشارسنج بیورر

بیورر برند آلمانی و تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه فشارسنج، تب سنج، نبولایزر، دستگاه بخور و ماساژور توسط این برند تولید می شود و علاقمندان می توانند هرکدام از محصولات را خریدرای کنند. این برند نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. در کنار قیمت مناسب، گارانتی 2ساله و تنوع محصولات و مدلهای مختلفی که در دستگاه فشارسنج مشاهده می شود آن را به انتخابی محبوب و مورد پسند مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

بیورر براساس مدلهای مختلفی که تولید کرده است امکانات متفاوتی نیز ارائه می دهد. سری BM و BC از جمله مدلهای فشارسنج دیجیتالی است. تقریبا ویژگی نمایش آریتمی قلبی در دستگاه های فشارسنج دیجیتالی مشترک است. در کنار آن نمایش تعداد ضربان قلب، قابلیت ذخیره سازی نتایج در گروه های مختلف و برای مدت زمان مشخص همچنین امکان اتصال بلوتوثی به گوشی همراه و انتقال اطلاعات از دیگر ویژگی هایی است که در برند بیورر نیز وجود دارد.

شما می توانید بهترین مدل های فشارسنج بیورر را با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین درمارز بصورت اینترنتی خریداری کنید. محصولات در بسته بندی های مناسب، همراه با گارانتی و ضمانت نامه معتبر از نمایندگی در سریعترین زمان به دست شما خواهد رسید.

فشارسنج بیورر بهتر است یا امرون؟

با بررسی و مقایسه کلی که بین دو فشارسنج بیورر و امرون انجام شد می توان گفت که هردو برند از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. وجود نمایندگی های معتبر در کشور و همچنین گارانتی 2 ساله این برندها باعث شده است تا در صورت بروز هر مشکلی به راحتی بتوان نسبت به تعویض و یا تعمیر آنها اقدام کرد.

Omron شرکت ژاپنی که در کشورهای مختلفی همچون مالزی تهیه و تولید می شود نسبت به برند بیورر قیمت بالاتری دارد. اما کیفیت و محبوبیتی که از دیرباز نسبت به این برند وجود دارد این تفاوت قیمت را ناچیز می شمارد. همچنین برند بیورر با سالها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات و محصولات مراقبت از سلامت در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی محبوبیت یافته و مورد رضایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *