سلامت پوست و مو

کپسول هیربرست برای قطع ریزش مو

کپسول هیربرست

کپسول هیربرست یکی از بهترین مکمل های تقویت مو است که می تواند بصورت ریشه ای مشکلات ریزش مو، موخوره و خشکی مو را بهبود ببخشد. احتمالا تبلیغات تلوزیونی درباره شامپوها و سرم مو و سایر محصولات مراقبت از مو را دیده اید. داشتن موهای خوش حالت، خوش فرم، براق و زیبا همواره ایده آل زنان و مردان بوده و هست. در گذشته روش های سنتی و استفاده از گیاهان دارویی، شامپو و شوینده های گیاهی و دست سازی وجود داشته که چه بسا برای مو نیز بسیار مفید بوده است. اما امروزه تنوع محصولات مربوط به مو بسیار بیشتر شده است و این شاید انتخاب نهایی را دشوار سازد.

تغییر در نحوه زندگی، برنامه غذایی، استفاده از انواع رنگ موها، آرایش مو و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند که اگر به درستی بکار برده نشوند می توانند آسیب زا نیز باشند. به همین خاطر علاوه بر استفاده از سرم، شامپوی مناسب و با کیفیت و کرم های مو، لازم است ویتامین های مورد نیاز فولیکول‌های مو نیز تأمین شود. کپسول هیربرست یکی از بهترین گزینه ها برای تأمین مواد مغذی مو است.

کپسول هیربرست یا هیرتامین

در میان محصولات مربوط به زیبایی و تقویت موها دو برند از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردارند و در میان مصرف کنندگان نتایج مثبت بیشتری داشته اند. حال بهتر است بررسی کنیم که کدامیک انتخاب بهتری است؟ کپسول هیربرست یا هیرتامین؟

تا اندازه ای با کپسول هربرست آشنا شدید، در ادامه به بررسی اجمالی هیرتامین و ویژگی هایی که دارد و تفاوت آن با هیربرست خواهیم پرداخت.

تقویت کننده مو هیرتامین محصول آمریکا و حاوی ویتامین های D، A ویتامین C بیوتین، تیامین زردچوبه و عصاره فلفل سیاه است. همچنین زینک و آلوئه ورا را نیز می توان در ترکیبات هیرتامین ذکر کرد. تمامی این مواد کاملا طبیعی بوده و می تواند برای انواع موها مناسب باشد.

همچنین این کپسول تمامی ویتامین های گروه ب را دارا می باشد و می تواند ظرف مدت زمان کوتاهی از ریزش موی شما جلوگیری کند. افرادی که متوجه ریزش موی غیر طبیعی شده‌اند پیش از آنکه ریزش مو شدت گرفته و یا مقدار زیادی از حجم موهای خود را از دست دهند بهتر است نسبت به تقویت موی خود اقدام کنند. هردو کپسول هیربرست و هیرتامین می تواند در کنترل ریزش مو مؤثر باشد.

مکمل ضد ریزش مو

کپسول هیربرست بهترین قرص تقویت مو

طبق تجربیاتی که مصرف کنندگان هیربرست داشته اند می توان گفت این مکمل جزء بهترین محصولات در دسته قرص تقویت مو محسوب می شود. چراکه اغلب مصرف کنندگان نتایج مثبت آن را بر تقویت تار موها، کاهش ریزش، شفافیت موها و همچنین احساس سلامتی و شادابی جسمی دیده اند. این مکمل غذایی بدون هیچ عارضه‌ای می تواند در مدت زمان کوتاهی روند رشد مو را سرعت بخشیده و بر ضخامت موها بیفزاید. بسیاری از مصرف کنندگان زمانی به استفاده از کپسول هیربرست روی می‌آورند که تارهای مویشان نازک شده و ریزش موی بیش از مقدار طبیعی در روز دارند. ناگهان متوجه می‌شوید که حجم موهایتان به طرز چشمگیری کم شده و دیگر شادابی و خوش حالتی سابق را ندارد.

توصیه می‌کنیم پیش از این که چنین اتفاقی برای موهایتان بیافتد نسبت به مصرف مکمل تقویت موی با کیفیت اقدام کنید و اجازه ندهید فولیکول‌های مو تا این حد ضعیف شوند.

برای تقویت مو چه بخوریم؟

اینکه بدانید موهای سر به چه مواد مغذی نیاز دارند و چه ویتامین ها و مواد معدنی می تواند بر رشد موها مؤثر باشند می تواند تعیین کند که برای تقوت مو چه بخوریم و یا چگونه رفتار کنیم. هیربرست تقریبا تمام آنچه موی شما نیاز دارد را در خود دارد. برای اطلاعات بیشتر ترکیبات موجود در کپسول هیربرست را مرور می کنیم.

1- بیوتین

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهمترین و مؤثرترین ویتامین‌ها در رشد مو است. این ویتامین باعث افزایش ضخامت موها شده و با تغذیه ریشه مو باعث تقویت و استحکام آنها می‌گردد.

2- کلاژن

یکی از بهترین و مفیدترین مواد موجود در ساختار پوست که باعث تولید پروتئین و آمینو اسید می‌گردد. کلاژن باعث انعطاف،‌ خوش حالتی و براق شدن موها می‌شود.

3- ام اس ام (MSM)

MSM یا متیل سولوفونیل متان موجود در قرص هیربرست در مکمل های تقویت مفاصل نیز وجود دارد. این عنصر باعث سرعت رشد موها و سلامتی تارهای مو می‌شود. ام اس ام حاوی گوگرد است که برای سلامت مو و رشد ناخن‌ها نیز بسیار مفید است.

4- زینک

یکی از اصلی ترین مواد معدنی که در تقویت مو بسیار مؤثر است و همواره در مکمل‌های تقویت مو و جوانسازی پوست نیز موجود می‌باشد، روی یا زینک است. زینک باعث تقویت تار مو و ریشه موها می‌شود. این ماده مغذی یکی از ضروری ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن به شمار می‌رود.

هیربرست تقویت کننده مو

5- ویتامین C

ویتامین C نیز یکی از ویتامین های مؤثر در تقویت مو، سلامت پوست و جوانسازی است این ویتامین به کلاژن سازی سلول‌ها کمک کرده و با تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر میکروب و عوامل مخرب محیطی محافظت می کند.

6- اسید هیالورونیک

تغذیه پوست سر و موها توسط اسید هیالورونیک باعث سلامتی مو و پوست می شود. مشکلات مربوط به موخوره و شوره سر اغلب بخاطر خشکی و نرسیدن مواد مغذی کافی به پوست است. شما می‌توانید با وجود اسید هیالورونیک در ترکیب کپسول هیربرست یا هیرتامین موهایی شفاف و براق و پوست سر سالم و عاری از شوره داشته باشید.

7- ویتامین D

ویتامین د اغلب از نور آفتاب تأمین می شود. مشکلات مربوط به پوکی استخوان، کمبود کلسیم، ضعف عضلات همگی به دلیل کمبود ویتامین D‌ در بدن می باشد. واضح است که وجود این ویتامین به اندازه کافی می تواند برای تقویت موها نیز مؤثر باشد.

8- ویتامین A

این ویتامین محلول در چربی می‌تواند از خشکی پوست سر جلوگیری کند. چربی‌های مفید و لازم برای پوست سر با وجود ویتامین A‌ تأمین می‌شوند. ویتامین آ همچنین یک آبرسان و یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست و مو در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند.

9- BCAA

این اسید آمینه معروف که اغلب در مکمل‌های بدنسازی مشاهده می کنید می‌تواند پروتئین کافی را به بدن برساند. بسیاری از مشکلات پوست و مو و همچنین ناخن‌ها بسته به میزان اسید آمینه ای است که به بدن می رسد. شما می‌توانید با استفاده از کپسول هیربرست به میزان کافی بی سی ای ای دریافت کنید.

برای گرفتن نتیجه بهتر ابتدا با پزشک مشورت کرده و ضمن اینکه دلیل ریزش موی خود را دریافتید با انجام آزمایش‌های لازم از میزان و مقدار ویتامین های بدن خود نیز آگاه شوید تا با دید بازتری مکمل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

4 دیدگاه در “کپسول هیربرست برای قطع ریزش مو

  1. زهرا گفت:

    سلام و وقت بخیر..من موهامو ریباندینگ کردم سوخته ریزش موی خیلی شدید دارم موخوره ی خیلی زیاد وخشکی و قطع شدن ساقه مو..ایاد قرص هیرتامین تاثیر داره؟

    1. لوماسیس گفت:

      سلام کاربر گرامی،
      با توجه به شرایطی که فرمودید این قرص می تواند به شما در جهت تقویت مو و شادابی موهای شما کمکم کند.
      باتشکر

  2. نسیم گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ریزش موی خیلی شدیدی دارم هرکار هم کردم تا خو بشه از انواع قرص ها تا شامپو حتی داروهایی که خود دکتر هم داده بود رو مصرف کردم اما اتفاقی نیوفتاد الان ۳ماهه که مدام از کپسول هیری برست اصل استفاده میکنم اما اون نتیجه ای که میخواستم حاصل نشده میخواستم ببینم این ماه که میخوام دوباره بخرم هیرتامین ببخرم یا بازم هیر برست باشه که زودتر نتیجه بگیرم؟ممنون

    1. کارشناس لوماسیس گفت:

      باسلام کاربرگرامی
      پیش از اقدام به مصرف بهتر است علت دقیق ریزش موی خود را دریابید با مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایش های هورمونی و تیروئید می توانید ازا ینکه ریزش موی شما به دلیل تغییرات هورمونی نیست اطمینان خاطر کسب کرده و سپس به مصرف مکمل های تقویتی ادامه دهید. قرص هیرتامین و هیربرست دو نوع از محصولات بسیار با کیفیت و تقویت کننده قوی مو هستند اما اثربخشی آنها برای ریزش موی ارثی و یا هورمونی و حتی ناشی از استرس کمتر خواهد بود. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *