سلامت پوست و مو

انواع قرص ایمدین مناسب برای سنین مختلف

ممکن است با انواع قرص ایمدین آشنا باشید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت بیشتر قرص ایمدین شده است، تفکیک قرص به سه گروه سنی مختلف است. به این ترتیب می توانید بنا به نوع پوست، شدت و میزان اثرگذاری که انتظار دارید از میان انواع آن انتخاب کنید. این مکمل جوانساز یکی از بهترین و محبوبترین محصولاتی است که به نام ایمدین در چند ترکیب برای سنین مختلف تولید شده و به داروخانه های معتبر عرضه می شود تا مورد مصرف شما قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با ایمدین و انواع قرص ایمدین می توانید این مقاله را مطالعه کنید. به این ترتیب بهترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و طبق دستورالعمل مصرف کنید تا همواره پوستی جوان، تازه و شاداب داشته باشید.

شما پس از مدتی استفاده از انواع قرص ایمدین Imedeen  متوجه بهبود انعطاف‌پذیری و ظاهر پوست خودتان خواهید شد زیرا خطوط و چین‌وچروک‌های پوست کاهش یافته و تیرگی صورت و دست‌های شما کاهش می‌یابد و زیبایی پوست شما با مصرف ایمدین بازگشته و این قرص از درون پوست شما را ترمیم می‌کند.

قرص ایمدین اصل و تقلبی

به دلیل محبوبیت و شهرتی که این برند و محصولات جوانساز آن دارد، بسیاری از افراد سودجو به دنبال تولید محصولات تقلبی و بی کیفیت به نام ایمدین هستند. این محصولات با بسته بندی و طیف رنگی مشابه و گاه نام های مشابه تولید می شود. قیمت ارزانتر نسبت به تعرفه استاندارد بازار و همچنین خرید از مراکز غیرمعتبر و غیررسمی گاه مخاطبان را به اشتباه انداخته و باعث می شود که علاوه بر صرف هزینه به نتیجه دلخواه دست پیدا نکنند. همچنین تفاوت قرص ایمدین اصل و تقلبی در کیفیت ترکیبات آنها نیز می باشد.

مصرف قرص ایمدین تقلبی همراه با عوارض جانبی فراوان و گاه جبران ناپذیری خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می شود پیش از اقدام به مصرف حتما درباره انواع قرص ایمدین و ویژگی های محصول اصل تحقیق کرده و با مقایسه ترکیبات و مشخصات قرص ایمدین اصل را خریداری نمایید. فروشگاه آنلاین لوماسیس امکان سفارش اینترنتی ایمدین اصل را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. لوماسیس با ارسال رایگان به سرتاسر کشور این امکان را برای شما فراهم می آورد که از هر نقطه کشور مکمل های اصل را بصورت مستقیم خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قرص جوانساز ایمدین

ترکیبات اصلی قرص ایمدین

فرمول پیشرفته ویتامینه قرص ایمدین درما وان صورتی برای حفظ سلامتی پوست شما و همچنین کنترل تولید کلاژن، به شرح زیر است:

روی به محافظت از سلول‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو، سنتز DNA، نگهداری از پوست نرمال کمک کرده و نقش مهمی در فرایند تقسیم سلولی دارد که منجر به بازسازی پوست می‌شود. ویتامین C موجود در انواع قرص ایمدین ازجمله درما وان منجر به تشکیل کلاژن برای عملکرد طبیعی پوست و حفاظت از سلول‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو می‌گردد.

ترکیبات دریایی پروتئین و پلی ساکارید مجموعه منحصر به‌ فرد و حاوی عناصری است که بطور طبیعی در پوست یافت می‌شود. عناصر تشکیل شده از عصاره گوجه‌فرنگی و عصاره دانه انگور نیز در محافظت از جوانی پوست بسیار مفید هستند. در ادامه به ذکر فواید هرکدام از ترکیبات ایمدین صورتی می پردازیم تا بیشتر با این مکمل مفید آشنا شوید.

1- کمپلکس دريايي

از نوعي ماهي تهيه می‌گردد که ساختار پروتئينی بدن آن شباهت بسیاری به پوست انسان دارد. عصاره پروتئينی ماهي موجب بازسازی پوست شده و پس از مدتی لک‌های ناشی از پيری را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده، ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد و آبرسانی پوست به‌طور کامل صورت می‌گیرد.

2- لیکوپن و عصاره دانه انگور

لیکوپن و عصاره دانه انگور بکار رفته در فرمول قرص ایمدین با اثر ترکیبی از پروتئین‌های کلاژن و الاستین پوست محافظت می‌کنند. انواع قرص ایمدین با ایجاد تعادل در رطوبت، شفافیت و کیفیت پوست، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر زیبایی پوست داشته و زیباسازی پوست را از لایه‌های درونی و با تأثیری برگشت‌ناپذیر آغاز می‌کند.

شایان ذکر است که خاصیت آنتی اکسیدانی لیکوپن 100 برابر بیشتر از ویتامین E است و ماده مؤثره موجود در عصاره هسته انگور بکار رفته در این قرص 50 برابر قوی‌تر از ويتامين E و 20 برابر مؤثرتر از ويتامين C است.

تأثیرات سینرژیک یا هم‌افزایی این ترکیبات فيبرهای کلاژن و الاستين موجود در ناحيه درم را به‌خوبی از اثرات مضر اشعهUV و رادیکال‌هایی آزاد محافظت می‌کند و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند.

عصاره هسته انگور همراه با ويتامينC بکار رفته در ترکیب قرص ایمدین آنزیم‌های تخریب‌کننده پوست را خنثی کرده و از پيری زودرس پوست پیشگیری می‌کنند و شما پس از 3 ما استفاده از قرص ایمدین شاهد تغییرات قابل‌ توجه در کیفیت و ظاهر پوست خودتان خواهید بود. پس خودتان را برای داشتن پوستی شفاف‌تر، نرم‌تر و درخشان‌تر آماده کنید.

انواع قرص ایمدین در رنگ های مختلف

قرص ایمدین با توجه به تفکیک سنی که دارد، در بسته بندی های جدا و در رنگ های متفاوت به داروخانه ها و مراکز معتبر توزیع می شود تا هرکس بنا به نیاز و ویژگی های جسمی و انتظاری که از نتیجه نهایی دارد درمیان انواع قرص ایمدین انتخاب کرده و بهترین گزینه را خریداری نماید. قرص ایمدین در رنگ های زرد، صورتی یا بنفش و آبی وجود دارد.

1- قیمت قرص ایمدین صورتی

درمیان انواع قرص ایمدین، قرص ایمدین صورتی یا درما وان مخصوص سنین 25 به بالا مکمل جوانساز مؤثری برای پیشگیری از بروز چین و چروک پوستی است. این مکمل با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست طراوت جوانی را تا سالها برای شما حفظ خواهد کرد.

درماوان به قرص ایمدین بنفش نیز شناخته می شود و با وجود ترکیباتی همچون ویتامین C، عصاره گوجه فرنگی،‌ عصاره دانه انگور،‌ زینک، ترکیبات دریایی، پروتئین و پلی ساکارید، باعث نرمی، لطافت، درخشانی و از همه مهمتر سلامتی پوست می شود. ترکیبات موجود در این قرص از اسیداتیو پوست در برابر رادیکال های آزاد،‌ استرس و آلودگی محیط جلوگیری کرده و مانع بوجود آمدن جوش، خشکی و کهیر می شود.

مکانیسم اثر قرص ایمدین درما وان صورتی

قرص ایمدین صورتی به پیشگیری از علائم آزاردهنده پیری پوست که همه افراد نگران آن هستند کمک می‌کند. این قرص حاوی کمپلکس مارین (دریایی) است که با روی و ویتامین C غنی شده است. این قرص همچنین حاوی پروتئین‌ها و پلی ساکاریدهایی است که در ساختار طبیعی حمایتی پوست یافت می‌شود.

همه افراد با رسیدن به سن 30 سالگی شاهد خطوط ریزی خصوصاً اطراف چشم خودشان خواهند بود. تقریباً از سن 25 سالگی به بعد پوست هرسال حدود 1% از کلاژن را از دست می‌دهد. همچنین کاهش تدریجی رطوبت پوست باعث تسریع ایجاد چین و چروک در پوست شما می‌شود. از طرفی تأثیرات محیطی مانند قرار گرفتن در معرض UV نیز تولید کلاژن را در پوست کاهش می‌دهد و پوست شفافیت و انعطاف‌پذیری خودش را به‌مرور زمان از دست خواهد داد.

مزایا و خواص ایمدین درما وان صورتی

ایمدین صورتی حاوی کمپلکس مارین، ویتامین C و زینک برای تغذیه پوست احساس نرمی و صافی بر روی  پوست صورت و بدن است همچنین محافظت از سلول‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو برعهده این ویتامین‌ها بخصوص ویتامین c می باشد. انواع ایمدین با بهبود ظاهر پوست و ایجاد پوستی صاف‌تر و نرم‌تر میزان آبرسانی به پوست را افزایش می دهند. با حفاظت از تخریب سلولی کمک به سلامت پوست باعث بهبود کیفیت پوست می شوند.

2- قرص جوانساز ایمدین زرد

قرص ایمدین زرد یک ضد چروک قوی مورد استفاده برای سنین بالای 40 سال می باشد. مناسب افرادی که نمی خواهند رد پای زمان را برروی چهره خود ببینند و از زیبایی و جوانی خود برای مدت بیشتری لذت ببرند. عصاره ماهی دریایی، مارین کمپلکس منبع غنی از پروتئین است و می تواند بسیاری از چروک های پوستی را بهبود بخشد. کلاژن و الاستین دو عنصر اصلی تشکیل دهنده پوست هستند و در میان انواع قرص ایمدین، ایمدین تایم پرفکشن با ویتامین C، زینک و عصاره هسته انگور می تواند به سرعت سلولهای پوست را وادار به ساخت مجدد کلاژن سازد. به این ترتیب شما می توانید پس از اتمام دوره مصرف قرص ایمدین زرد به سرعت شاهد جوانی دوباره پوست و شادابی آن باشید.

3- خرید ایمدین اصل بنفش

درمیان انواع قرص ایمدین قرص ایمدین بنفش یا آبی رنگ، مناسب برای جوانسازی پوست افراد بالای 50 سال با ترکیب فوق العاده قوی و مؤثر در رفع چروک پوستی و ممانعت از بروز مجدد چروک ها می باشد. این قرص با کمک به رطوبت رسانی پوست، سلول‌ها را تازه نگاه داشته و به کلاژن سازی سلول ها کمک می کند.

قرص ایمدین بنفش با تشکیل کلاژن، کیفیت پوست را افزایش داده و رطوبت پوست را حفظ می‌کند؛ درواقع این مکمل دقیقاً طبق نیاز افراد بالای 50 سال تهیه شده است. قرص ایمدین Imedeen بنفش کمک می‌کند که اثرات پیری هورمونی در خانم‌ها کنترل شود و توانایی سیستم دفاعی سلول‌ها را برای مقابله با آسیب‌های رادیکال آزاد بهبود می‌بخشد.

4- قرص ایمدین پرایم رینیو وال بالای 50

روند کلاژن سازی پوست به مرور زمان کند می شود و دلیل اصلی بروز چروک های ریز و عمیق برروی پوست هم همین است. همچنین مراحلی از زندگی باعث می شود تا این عدم تعادل شدت بگیرد یکی از مهمترین و مشخص ترین این مراحل روند یائسگی در بانوان است. به همین خاطر است که بیشترین مورد مصرف این قرص توسط زنانی است که در دوران یائسگی قرار دارند. این مکمل بسیاری از آثاری که یائسگی بر پوست و چهره زنان برجای می گذارد را بهبود می بخشد و از شدت گرفتن آنها جلوگیری می کند.

قرص ایمدین پرایم رینیو وال بالای 50 سال علاوه بر برخورداری از کلیه ترکیبات قرص ایمدین تایم پرفکشن، دارای عصاره چای سبز، ویتامین E و مقدار بیشتری کمپلکس بیومارین است. این فرمولاسیون منحصر به فرد، باعث شده است که قرص ایمدین قدرت بیشتری در محافظت از سلولهای پوست در برابر پیری و آسیب های اکسیداتیو داشته باشد.

مواد موثره موجود در قرص ایمدین پرایم رینیو وال بالای 50 سال

  • ViTea (ترکیبی از عصاره چای سفید (برگ)، لیکوپن (عصاره میوه گوجه‌فرنگی) و عصاره دانه انگور)
  • ترکیب بیومارین (ترکیب اختصاصی پروتئین‌های ماهی و پلی ساکارید ها)
  • دی اکسید سیلیکون
  • دی اکسید تیتانیوم
  • ویتامین C و E
  • مالتودکسترین
  • اسیدهای چرب
  • عصاره بابونه
  • عصاره سویا
  • متیل سلولز
  • روغن گیاهی
  • گلیسرول
  • فیبر سویا
  • ژلاتین
  • روی

ترکیب طیفی از عناصر فعال ازجمله کمپلکس مارین همراه با عصاره سویا و زینک همراه با کمپلکس پیشرفته حفاظتی ویتا – که شامل مخلوطی از چای سفید، لیکوپن و عصاره هسته انگور است – باعث حفظ و احیاء محتوای کلاژن و الاستین پوست شده و درنتیجه قوام و صافی پوست را بهبود می‌بخشد.

ترکیب بیومارین حاوی عصاره ماهی است که ساختار پروتئینی آن شبیه پوست انسان‌ها است. این ترکیب به‌طور فعال باعث بازسازی پوست شده، رطوبت ازدست‌رفته پوست را بازگردانده و به‌تدریج لک‌های پیری را از روی پوست شما برطرف می‌کند. ویتامین E و C بکار رفته در ترکیب ایمدین بنفش با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی تأثیر رادیکال‌های آزاد روی پوست را خنثی کرده و پوست را در مقابل اشعه فرابنفش محافظت می‌کنند.

ایمدین بنفش

مزایا و خواص قرص ایمدین پرایم رینیو وال بالای 50 سال

ایمدین بنفش با ریزمغذی‌های کلیدی به حفظ کلاژن و فیبرهای الاستین در مقابل آسیب اکسیداتیو کمک می‌کند. خطوط و چروک‌های پوست را کاهش داده و استحکام پوست را حفظ می‌کند. ایمدین بنفش از تولید نرمال کلاژن حمایت کرده و سلول‌های پوست را تجدید می‌کند و به‌طور قابل توجهی هایپرپیگمانتاسیون پوست را کاهش می‌دهد. قوام پوست را بهبود می‌بخشد و پوست قوی‌تری ایجاد می‌کند همچنین ظاهر پوست صورت و دست‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.

شما می توانید از انواع قرص ایمدین نه تنها برای جوانسازی بلکه برای سلامت مو، ناخن و همچنین تأمین ویتامین های ضروری بدن نیز استفاده کنید. اغلب تصور بر این است که مصرف قرص ایمدین تنها برای بانوان و مناسب آنها است در صورتی که این قرص هیچ محدودیت جنسی نداشته و می تواند مورد استفاده آقایان و بانوان قرار گیرد. در ترکیبات انواع قرص ایمدین ویتامین هایی که برای هر دو قشر مناسب و ضروری است وجود دارد.

4 دیدگاه در “انواع قرص ایمدین مناسب برای سنین مختلف

  1. سارا باوند گفت:

    سلام. مصرف قرص ایمدین پرایم رینیو وال برای افرادی که کیست پستان دارند، مشکلی ندارد و می‌توانند مصرف کنند؟

    1. کارشناس لوماسیس گفت:

      سلام کاربر گرامی
      بهتر است با پزشک متخصص مشورت فرمایید و تحت نظر پزشک باشید.
      با تشکر.

    2. ن.ف گفت:

      سلام و عرض ادب
      جسارت خدمت کارشناس نباشه ، نظرم رو میگم من هم کیست پستان دارم اما هر چیزی رو حتی اگه دکتر نرم ، با جستجو در گوگل ترکیبات سازنده ش رو میزنم ببینم خطر داره یا نه

      1. کارشناس لوماسیس گفت:

        سلام کاربر گرامی
        اطلاعات داخل گوگل اگر از سوی پزشک یا داروساز تایید شده باشد مشکلی ندارد اما بیشتر مطالب از سایت های مختلف ترجمه یا گردآوری شده است. برخی مکمل ها مانند ایمدین ترکیبات آنها هم در سایت اصلی هم آمازون و هم سایت های داخلی به طور مشخص بیان شده است. افرادی که بیماری خاصی دارند حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
        با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *